Tør du stole på AI-assistenten, du ikke kan se, og kan du give slip på lidt af kontrollen? ..og er vi stadig lidt bange for at den en dag overtager vores job?
Fortsætter vi med at lave nogle opgaver manuelt, fordi det ganske enkelt er tilfredsstillende? “Sudoku-regnskab”
Farer vi vild i “AI-junglen” i jagten på automatisering? Overvældende “gør-det-selv” løsninger, og nye AI-tilføjelser presset ind i traditionelle systemer og processer.
Det kan være svært at komme i gang, men hvad er den reelle pris for at tøve med automatiseringen? Det handler ikke kun om bundlinje og effektivitet, men også om stress og trivsel for medarbejderne i dit team.
Løsningen her og nu, er ikke nødvendigvis et “gør det selv” system, udelukkende på prompts, men et sted midt imellem hvor du kombinerer den nyeste teknologi med fuld kontrol, overblik og driftssikkerhed. Et sted, hvor mennesker og teknologi kan mødes i harmoni
Vi har ikke alle svarene, men vi vil gerne udfordre lidt og måske flytte os et par skridt nærmere det selvkørende regnskab.
Kom og mød Kim Agger, der har arbejdet med automatisering af regnskab i over 20 år. Kim har et unikt indblik fra både den etablerede regnskabssoftware (bl.a. 5 år i KPMG/EY og 6 år som produktansvarlig i e-conomic) og fra AI-first tilgangen (senest 8 år i Kontolink, et system bygget med AI i maven fra de spæde dage)